Xiaomi, Mi, Mijia a všetky ostatné názvy a propagačné materiály Xiaomi sú ochranné známky alebo registrované ochranné známky spoločnosti Xiaomi Inc. Naša spoločnosť Store iStage s.r.o. nie je s spoločnosťou Xiaomi Inc. v žiadnom priamom vzťahu ani nie je s touto spoločnosťou hospodársky či iným spôsobom prepojená.

Reklamace

Velice nás mrzí že máte problémy s vašim produktem. Prosíme vás přečtěte si pozorně následující informace.

Měli-li byste vědět!

  • Zvažte důkladně, zdali produkt nese výrobní vadu nebo byl poškozen následnou manipulací nebo nevhodným užíváním.
    Je třeba tedy zmínit znění § 619 odst. Zde se uvádí, že "záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. To znamená, že záruka je prodávajícím poskytována pouze na vady výrobku, které nelze ztotožňovat s jeho životností."
  • Zařízení, které nám chcete zasílat, nesmí být nijak blokováno (pin, gesto, otisk) a musí být odhlášeno od uživatelských účtů apod.
  • Pokud je faktura vystavena na IČO, vztahuje se na něj záruka pouze 12 měsíců.

Nejdříve vyzkoušejte (pokud produkt umožňuje):

Ještě než přistoupíte k vyplňování elektronického formuláře pro reklamaci zboží, pozorně si prosíme přečtěte naše osmero.

1. Odpárovat/odebrat zařízení v aplikaci na telefonu

2. Produkt uvést do továrního nastavení, nebo použít tlačítko reset (pokud je to možné)

3. Smazat/odinstalovat aplikaci

4. Stáhnout znovu aktuální verzi aplikace z obchodu aplikací (Android, iOS)

5. Povolit aplikaci všechna oprávnění ve vašem mobilním telefonu

6. Spárovat znovu zařízení s aplikací

7. Vyzkoušet spárovat zařízení s jiným mobilním telefonem

8. Vyzkoušet produkt s jinou sítí WiFi, pokud to produkt vyžaduje (například u souseda)

Vyzkoušeli jste všechno co šlo a stále to nefunguje?

Klikněte na tlačítko pokračovat a my vás dále provedeme.

 

POKRAČOVAT

×

 

Vánoce již klepou na dveře a vy se bojíte, zda stihnou dárky dorazit včas? S námi se bát nemusíte. Všechno zboží máme skladem a jsme připraveni Vaši objednávku bezodkladně odeslat. Dle informací od České Pošty se všechny zásilky odeslané do 21.12. stihnou bezpečně doručit. U Zásilkovny je toto datum stanoveno na 20.12. Pokud chcete mít dárek doma co nejdříve, tak doporučujeme využít expresní dopravu EMS, kde je garance doručení následující den od odeslání.
Zásilky objednané do 15 hodin odesíláme přes Českou Poštu ještě tentýž den. U Zásilkovny je nutné objednat do 9. hodiny ranní. Myslete však na to, že u objednávek placených bankovním převodem může dojít ke zdržení při převodu peněz mezi bankami. 

Mi Bunny - Official Xiaomi Stickers for Telegram on Behance

Rozumiem