Xiaomi, Mi, Mijia a všechny ostatní názvy a propagační materiály Xiaomi jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti Xiaomi Inc. Naše společnost Store iStage s.r.o. není s společností Xiaomi Inc. v žádném přímém vztahu ani není s touto společností hospodářsky či jiným způsobem propojena.

Reklamace

Velice nás mrzí že máte problémy s vašim produktem. Prosíme vás přečtěte si pozorně následující informace.

Měli-li byste vědět!

  • Zvažte důkladně, zdali produkt nese výrobní vadu nebo byl poškozen následnou manipulací nebo nevhodným užíváním.
    Je třeba tedy zmínit znění § 619 odst. Zde se uvádí, že "záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. To znamená, že záruka je prodávajícím poskytována pouze na vady výrobku, které nelze ztotožňovat s jeho životností."
  • Zařízení, které nám chcete zasílat, nesmí být nijak blokováno (pin, gesto, otisk) a musí být odhlášeno od uživatelských účtů apod.
  • Pokud je faktura vystavena na IČO, vztahuje se na něj záruka pouze 12 měsíců.

Nejdříve vyzkoušejte (pokud produkt umožňuje):

Ještě než přistoupíte k vyplňování elektronického formuláře pro reklamaci zboží, pozorně si prosíme přečtěte naše osmero.

1. Odpárovat/odebrat zařízení v aplikaci na telefonu

2. Produkt uvést do továrního nastavení, nebo použít tlačítko reset (pokud je to možné)

3. Smazat/odinstalovat aplikaci

4. Stáhnout znovu aktuální verzi aplikace z obchodu aplikací (Android, iOS)

5. Povolit aplikaci všechna oprávnění ve vašem mobilním telefonu

6. Spárovat znovu zařízení s aplikací

7. Vyzkoušet spárovat zařízení s jiným mobilním telefonem

8. Vyzkoušet produkt s jinou sítí WiFi, pokud to produkt vyžaduje (například u souseda)

Vyzkoušeli jste všechno co šlo a stále to nefunguje?

Klikněte na tlačítko pokračovat a my vás dále provedeme.

 

POKRAČOVAT

Vánoce již klepou na dveře a vy se bojíte, zda stihnou dárky dorazit včas? 

S námi se bát nemusíte. 

Všechno zboží máme skladem a jsme připraveni Vaši objednávku bezodkladně odeslat. Dle informací od dopravců se všechny zásilky odeslané do 19.12. stihnou bezpečně doručit. Pokud chcete mít dárek doma co nejdříve, tak doporučujeme využít expresní dopravu EMS, kde je garance doručení následující den od odeslání.

 

Zásilky objednané do 13 hodin odesíláme přes Českou Poštu a GLS ještě tentýž den. U Zásilkovny je nutné objednat do 10. hodiny ranní. Myslete však na to, že u objednávek placených bankovním převodem může dojít ke zdržení při převodu peněz mezi bankami.  

Mi Bunny - Official Xiaomi Stickers for Telegram on Behance

Rozumím