Reklamace

Velice nás mrzí že máte problémy s vašim produktem. Prosíme vás přečtěte si pozorně následující informace.

Měli-li byste vědět!

  • Zvažte důkladně, zdali produkt nese výrobní vadu nebo byl poškozen následnou manipulací nebo nevhodným užíváním.
    Je třeba tedy zmínit znění § 619 odst. Zde se uvádí, že "záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. To znamená, že záruka je prodávajícím poskytována pouze na vady výrobku, které nelze ztotožňovat s jeho životností."
  • Zařízení, které nám chcete zasílat, nesmí být nijak blokováno (pin, gesto, otisk) a musí být odhlášeno od uživatelských účtů apod.
  • Pokud je faktura vystavena na IČO, vztahuje se na něj záruka pouze 12 měsíců.

Nejdříve vyzkoušejte (pokud produkt umožňuje):

Ještě než přistoupíte k vyplňování elektronického formuláře pro reklamaci zboží, pozorně si prosíme přečtěte naše osmero.

1. Odpárovat/odebrat zařízení v aplikaci na telefonu

2. Produkt uvést do továrního nastavení, nebo použít tlačítko reset (pokud je to možné)

3. Smazat/odinstalovat aplikaci

4. Stáhnout znovu aktuální verzi aplikace z obchodu aplikací (Android, iOS)

5. Povolit aplikaci všechna oprávnění ve vašem mobilním telefonu

6. Spárovat znovu zařízení s aplikací

7. Vyzkoušet spárovat zařízení s jiným mobilním telefonem

8. Vyzkoušet produkt s jinou sítí WiFi, pokud to produkt vyžaduje (například u souseda)

Vyzkoušeli jste všechno co šlo a stále to nefunguje?

Vezměte si k ruce vaši fakturu a klikněte na tlačítko pokračovat. A my vás provedeme.

 

POKRAČOVAT

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení