Reklamace

Velice nás mrzí že máte problémy s vašim produktem. Prosíme vás přečtěte si pozorně následující informace.

Měli-li byste vědět!

  • Zvažte důkladně, zdali produkt nese výrobní vadu nebo byl poškozen následnou manipulací nebo nevhodným užíváním.
    Je třeba tedy zmínit znění § 619 odst. Zde se uvádí, že "záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. To znamená, že záruka je prodávajícím poskytována pouze na vady výrobku, které nelze ztotožňovat s jeho životností."
  • Zařízení, které nám chcete zasílat, nesmí být nijak blokováno (pin, gesto, otisk) a musí být odhlášeno od uživatelských účtů apod.
  • Pokud je faktura vystavena na IČO, vztahuje se na něj záruka pouze 12 měsíců.

Nejdříve vyzkoušejte (pokud produkt umožňuje):

Ještě než přistoupíte k vyplňování elektronického formuláře pro reklamaci zboží, pozorně si prosíme přečtěte naše osmero.

1. Odpárovat/odebrat zařízení v aplikaci na telefonu

2. Produkt uvést do továrního nastavení, nebo použít tlačítko reset (pokud je to možné)

3. Smazat/odinstalovat aplikaci

4. Stáhnout znovu aktuální verzi aplikace z obchodu aplikací (Android, iOS)

5. Povolit aplikaci všechna oprávnění ve vašem mobilním telefonu

6. Spárovat znovu zařízení s aplikací

7. Vyzkoušet spárovat zařízení s jiným mobilním telefonem

8. Vyzkoušet produkt s jinou sítí WiFi, pokud to produkt vyžaduje (například u souseda)

Vyzkoušeli jste všechno co šlo a stále to nefunguje?

Vezměte si k ruce vaši fakturu a klikněte na tlačítko pokračovat. A my vás provedeme.

 

POKRAČOVAT