Upozornění k aktuální dopravě

*Důležité upozornění k aktuální složité situaci v ČR*


>*** Dle aktuálních informací České pošty doručují zásilky na většině území ČR. ***<

1) Zdraví je na prvním místě! Prosíme Vás o maximální zodpovědnost.

2) Buďte na sebe a své okolí opatrní a ohleduplní.

3) Poštovní zásilky a balíky virus nepřenáší, nemusíte se tedy obávat.
4) Omezení veškerého fyzického kontaktu s okolím je nyní to nejlepší.
5) Prosíme upřednostněte platbu převodem pro co nejsnazší doručení

6) Naše společnost normálně funguje a snažíme se všechny požadavky a objednávky vyřizovat standardně.
7) Nedokážeme nyní garantovat rychlé a spolehlivé doručení až domů na všechny adresy po ČR.
8) Zásilky se však případně ukládají na místní pobočky - stav zásilky lze vždy ověřit online z zaslaného sledovacího čísla.

Děkujeme za pochopení a vaší vstřícnost.


Doporučení platby předem:
Vzhledem k aktuální situaci Vás také žádáme, abyste pokud je to možné, upřednostnili platbu předem převodem. V případě platby na dobírku lze platit bezhotovostně platební kartou na všech pobočkách nebo u kurýra, ten však u sebe vždy terminál mít nemusí a platba v hotovosti není z ohleduplnosti k doručovatelům ideální řešení, ikdyž je zatím možná.
Pokud již musíte použít hotovost, pokuste se částku připravit přesně a vložit ji do obálky pro kurýra.
Spropitné pro kurýra za jeho služby v této nelehké situaci je prosíme samozřejmostí.


Dopravci:


- Na základě vyjádření dopravců a získaných informací, je nyní Česká pošta to nejlepší řešení, díky množství třídíren, personálu a počtu poboček.

- Je možné, že v některých městech a obcích, budou pobočky a doručovatelé mimo provoz.

   Výjimku tvoří pobočky České pošty, které nejsou vybaveny krycím sklem.
->Seznam uzavřených poboček České Pošty: ZDE
   
-> Dále upozorňujeme, že s účinností od 19.3. mají všechny pošty omezeny hodiny pro veřejnostmaximálně do 16.00 hod. a s účinností od 21.3. je zrušen na všech pobočkách víkendový provoz.

Pokud je Vaše místní pobočka na tomto seznamu, naleznete zde i adresu náhradní pošty, kde Vám zásilka bude uložena a připravena k vyzvednutí. . V případech že Vaše lokalita bude v karanténě budou Vám zásilky uloženy bez pokusu o doručení s tím, že jim bude prodloužena ukládací doba.


- V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat pro úpravu nebo doporučení.

- Bohužel jakmile zásilku přepravci předáme, nemáme nad ni žádnou kontrolu a doručování je pouze v jeho režii.

- Pro více informací se vždy můžete obrátit na nás nebo Vaši místní poštu.


My však stále pracujeme a všechny objednávky zpracováváme a každý den odesíláme.
Doporučujeme hradit objednávky předem - převodem, bezkontaktní kartou nebo mít hotovost přesně připravenou.
Jedná se o opatření pro ochranu vás i doručovatelů a minimalizovat tak kontakt.


Pevně věříme, že tuto nelehkou situaci společně v dobrém všichni zvládneme.
V jakémkoliv případě jsme tu pro vás a můžete nás kdykoliv kontaktovat.

Hezký den přejeme.

S pozdravem,
Team XiaomiMarket

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení