Xiaomi, Mi, Mijia a všechny ostatní názvy a propagační materiály Xiaomi jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti Xiaomi Inc. Naše společnost Store iStage s.r.o. není s společností Xiaomi Inc. v žádném přímém vztahu ani není s touto společností hospodářsky či jiným způsobem propojena.

Amazfit FAQ

amazfit logo


Proč se mi nezobrazuje volající?

Aby se vám zobrazil volající, musíte povolit aplikaci přístup ke kontaktům
a musíte mít daný kontakt uložený.

Jak povolit přístup ke kontaktům?


Proč nemůžu zvednout hovor?

Tento problém se týká pouze hodinek Amazfit GTS.

Tato verze hodinek umí příchozí hovory pouze ztlumit nebo zavěsit.

Pokud chcete hodinky GTS, které umí hovory i zvedat vyberte si jednu z našich dalších dvou variant:

Jaký je rozdíl mezi GTS, GTS 2, GTS 2mini?


Proč se mi nezobrazuje náhled zprávy?

Aby se vám zobrazil náhled zprávy,
musíte povolit aplikaci přístup k vaším textovým aplikacím
(zprávy, imessages, messenger, whatsup, etc.).

Zároveň musíte mít u požadované textové aplikace povoleno zobrazování zpráv v notifikacích.

Jak povolit přístup ke zprávám?


Proč nemůžu najít svůj telefon/hodinky?

Abyste mohli za pomoci hodinek najít svůj telefon,
musí být obě zařízení v dosahu Bluetooth.

Bez něj nemohou zařízení vzájemně komunikovat
a vás tedy upozornit zvukem/vibracemi na svou polohu.


Proč se nerozsvítí displej při zvednutí ruky?

Rozsvěcení displeje se odvíjí od nastavení náramku.

Existují dva módy displeje:
stále zapnutý nebo zapnout při zvednutí ruky.


Zpět na Amazfit

×